Claudia Lagermann
Typisch Claudia: altijd op zoek naar wonderlijke verhalen en opvallende uitspraken
Sterke kant: kan zich goed verplaatsen in elke doelgroep
Gouden tip: ga er regelmatig op uit om verfrissende inspiratie op te doen
Werkte eerder voor: Het Klokhuis en het Sinterklaasjournaal (lespakket EDG Media), leesmethode Flits (Noordhoff Uitgevers)
claudia@firmafluks.nl
Claudia Lagermann op LinkedIn
Jeannette Jonker
Typisch Jeannette: is graag betrokken van idee tot eindproduct
Sterke kant: organiseert moeiteloos ingewikkelde projecten
Gouden tip: kies een originele invalshoek voor je verhaal om de aandacht te vragen
Werkte eerder voor: Flow Magazine, Flow Lemonade, Mijn Kind Online, Kunst en Cultuur Noord-Holland en Stichting Anne Frank.
jeannette@firmafluks.nl
Jeannette Jonker op LinkedIn
Liesbeth Vijfvinkel
Typisch Liesbeth: voor een goed verhaal trekt ze haar kaplaarzen aan
Sterke kant: denkt in mogelijkheden
Gouden tip: onderschat de lezer niet en kies de juiste toon
Werkte eerder voor: VluchtelingenWerk Nederland, UIT Magazine, ZUIDAS.Magazine en Gemeente Utrecht
liesbeth@firmafluks.nl
Liesbeth Vijfvinkel op LinkedIn